Home Móda a Styl Týdenní diety jsou to pravé pro rychlé zhubnutí

Týdenní diety jsou to pravé pro rychlé zhubnutí

161
0
SHARE

Přibrali jste přes Vánoce? Potřebujete rychle zhubnout do plavek? Rádi byste své tělo rychle zbavili nadbytečných kil, ale nechcete držet dlouhé diety? Zkuste jednu z kratších variant. Trvají jenom týden!

Říkáte si, že dietou, která trvá jen týden, nemůžete nic shodit? Není tomu tak, při správném výběru se vaše tělo detoxikuje, zbavíte ho přebytečné vody, která může v těle nadměrně usazovat, ale můžete také nastartovat tělo na delší redukční program.

Polévková dieta

Kdo má rád polévky, u této diety si přijde na své. Součástí každého pokrmu je polévka a k ní nějaký druh ovoce, zeleniny nebo i maso. Tato dieta patří mezi ty šetrnější. Vaše dělo dostane pořádnou dávku vitamínů díky zelenině a z polévky si vezme důležité soli. Tato dieta není vhodná pro dlouhodobé praktikování, je sestavena spíše nárazově. Je tedy vhodné ji dodržovat pouze zmíněných 7 dní.

Zeleninovou polévku připravíte jednoduše – 1 malou cibuli poduste na troše rostlinného tuku nebo olivového oleje, přidejte 250 g nakrájené zeleniny (např. mrkev, kapustu, květák, hrášek, zelí apod.) Polévku dochuťte a po uvaření lehce zahustěte trochou mouky a vajíčkem.

Jídelníček:

  1. den: zeleninová polévka doplněná ovocem
  2. den: zeleninová polévka a zelenina

– upravená jako různé druhy salátu nebo i bez úpravy

  1. den: polévka, ovoce i zelenina

– ovoce si dávejte spíše odpoledne, večer už zase zeleninu

  1. den: polévka a banány

-banány dodají energii, která se mohla za první dva dny vytratit, jsou vhodné také při zvýšené fyzické aktivitě

  1. den: polévka, hovězí nebo kuřecí maso, ovoce

– ovoce si můžete připravit po obědě jako malou tečku, kterou zaženete chuť na sladké

6.den: polévka, kuřecí nebo hovězí maso, zelenina

– na oběd i večeři si dejte zeleninu jako přílohu, můžete ji tepelně upravit.

  1. den: polévka, rýže a zelenina

– zkuste si vytvořit hrnec zeleninového rizota, které můžete jíst na oběd i na večeři. Na svačinu si dejte syrovou zeleninu

Vyzkoušeli jste už trend moderní doby, kterým je Ketofit dieta? Hubnutí bez počítání kalorií, jídlo 7 krát denně.

Týdenní dieta slavných

Celebrity a slavné osobnosti musí neustále kontrolovat svou váhu. Dodržují různé diety a toto je jedna z nich. Mohla by být nazvána také „špenátová“, protože právě tato pochutina figuruje na jídelníčku každý den.

Snídaně: při této dietě se jí každý den stejná snídaně. Tvoří ji neslazený čaj, vaječná omeleta se špenátem, kterou můžete občas vyměnit za ovesnou kaši s banánem, a špenátový koktejl.

Svačina: opět stejná na každý den. Tvoří ji 250 g čerstvého sezónního ovoce.

Oběd: je rozmanitý, na každý den jiný, vždy v něm ale figuruje špenát.

  1. mrkvová polévka + špenát (můžete z něj udělat knedlíčky do polévky nebo jej podusit na česneku)
  2. salát ze špenátu, vejce, rajčata
  3. dušený špenát s plátkem hovězího, rajčata

Svačina: nemění se stejně jako dopolední svačinka po celý týden. Odpoledne si dejte 150 g bílého jogurtu (při velkém hladu můžete přidat i kousek ovoce).

Večeře: má podobné složení jako oběd, proto můžete některé pokrmy vyměnit nebo přehodit

  1. špenátový salát (s parmezánem a olivovým olejem), celozrnné nebo žitné pečivo
  2. těstovinový salát se špenátem, olivovým olejem a parmezánem, rajčata.
  3. dušený špenát na česneku, šunka s vysokým obsahem masa, vařené vejce

Receptů, jak lze upravit špenát, existuje nespočet. Zde vidíte alespoň některé z nich a sami tak můžete podle své fantazie tvořit další fantastická jídla.

Tyto diety jsou jednoduché a nebudete při nich trpět hlady. Při správném dodržování určitě shodíte i nějaké to kilo.

StyleMag
  • 1
    Share