Praha 14. března – Queens, přední retailer s módou a teniskami, znovu rozšiřuje českou fashion mapu. Po nákupní aplikaci přichází s dalším významným milníkem – vlajkovou prodejnou v centru Prahy, jejíž interiér vznikal ve spolupráci se studiem EDIT. Na slavnostním otevření bude ve spolupráci se značkou PUMA odhalen také unikátní komunitní prostor pro ženy Women‘s Lounge. Slavnostní otevření proběhne 21. března a 50 prvních zákazníků získá dárek.
Oblíbený český obchod Queens oslavil loni svou druhou dekádu vytvořením nákupní aplikace, která se stala nepostradatelným nástrojem usnadňujícím nákup sezónních trendů. Letos se rozhodl přiblížit svým zákazníkům ještě více a v samotném srdci Prahy, v ulici 28. Října, vybudoval novou vlajkovou prodejnu zaměřující se na produkty pro ženy.
Tento unikátní prostor přináší nejen rozšířenou nabídku tenisek, oblečení a doplňků, ale také zcela nový koncept, jehož součástí je tzv. Women’s Lounge – místo určené pro komunitní setkávání, relaxaci a speciální akce, které propojí ženy nejen skrze módu, ale také skrze společné zážitky.

„Před 3 lety jsme vyslovili odvážnou vizi – ‚Ladies first‘ – umístit dámy do středu našich aktivit. Tímto dnem se k ní posouváme blíže. Naše vlajková loď ve dvou patrech nabídne sortiment od světových značek, ale také vlastní produkty značky Queens,“ říká Petr Hajduček CEO Queens.
„Nejde jen o nový obchod, ale o místo, kde se bude potkávat komunita, sdílet zážitky a posouvat hranice módy i sebevyjádření. Jako žena vnímám, že právě takový prostor v Praze chyběl,“ dodává Johana Kučerová, Brand manažerka Queens.
Na slavnostní otevření dvoupodlažní prodejny se Queens spojil se značkou PUMA a společně s modelkou a ambasadorkou Queens Karolínou Mališovou nafotili jarní kampaň, jíž dominuje ikonická silueta PUMA Palermo Elevata. Ta navazuje na fotbalovou kulturu 80. let. Název „Palermo“ potom odkazuje na stejnojmenné italské město, což reflektuje fotbalovou atmosféru jižní Evropy.

„Ženy a jejich potřeby jsou inspirací i motorem značky Puma. Máme radost, že i náš dlouhodobý partner Queens se rozhodl vydat tímto směrem. Díky tomu se můžeme vzájemně synergicky doplňovat. V prvním patře vlajkové prodejny jsou k dostání také nejnovější kousky značky PUMA včetně bot Palermo Elevata,“ říká Katarzyna Weslawowicz, PUMA Director Marketing Eastern Europe.
Oficiální otevření proběhne 21. března od 12:00. Návštěvníci se mohou těšit na DJ, speciální dárky pro prvních 50 zákazníků a spoustu dalších překvapení. Společně s Goodlok a značkou Puma budou připraveny custom drinky a chybět nebude ani jedinečný́ interiér, jehož návrh má na svědomí studio EDIT. Atmosféru podtrhne výzdoba od Pokojovky, díky které se prostor promění v zelenou oázu se stovkou živých rostlin.
Kontakt pro média:
Laura Alluri, PR Manager, mobil: +420 730 169 567, e-mail:laura.alluri@bisonrose.cz
QUEENS
Český obchod Queens přináší posledních 20 let to nejlepší ze světa fashion a nejnovějších trendů. Od roku 2021 je součástí Footshop family a zákazníkům nabízí na jednom místě outfity od hlavy až k patě. Navíc každý den přináší inspiraci prostřednictvím předních influencerů, sociálních sítí a samozřejmě také webu, kde je skladem více než 18 000 produktů.
PUMA
PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.