Společnost Technistone uvádí dva zcela nové odstíny tvrzeného kamene, Brilliant Arabesco a Brilliant Galaxy. Oba odstíny inspirovné krásou pravých briliantů nesou charakteristické prvky dvou nejoblíbenějších kolekcí TechniStone® – mramorové žilkování typické pro kolekci Noble a briliantově jemné odlesky zrcadlových střípků ikonické řady Starlight. Stejně jako jsou brilianty symbolem okouzlující krásy a věčného půvabu, tvrzený kámen TechniStone® v sobě spojuje atraktivní vzhled a výjimečné vlastnosti pro dlouhotrvající krásu moderního materiálu.

„Nové odstíny doplňují tři na trhu oblíbené výrobky řady Brilliant a vynikají především decentní jemnozrnnou strukturou, kontrastním žilkováním a třpytivým efektem. Najdou uplatnění tam, kde toužíte po nadčasovém materiálu s minimálními nároky na údržbu a který bude sám o sobě designovým prvkem. Jeho neotřelý vzhled určitě pozvedne každý interiér,“ uvádí Andrea Freislebenová, vedoucí obchodu pro český a slovenský trh společnosti Technistone.

Odstín Brilliant Galaxy vás vtáhne do nekonečné galaxie plné hvězd. Černé pozadí poseté blyštivými zrcadlovými střípky dotváří pohled na jasné noční nebe, které rozzáří každý prostor domácnosti v podobě kuchyňské desky, obkladu nebo dlažby. Sám o sobě je výrazným prvkem, proto jej doporučujeme sladit s doplňky v přírodních a světlých barvách. Brilliant Arabesco se pyšní křišťálově bílým podkladem s výraznou, kontrastně zbarvenou kresbou, a kromě efektního použití v domácnosti na kuchyňské desky či obklady, je také ideálním materiálem pro dlažbu do vstupních hal a recepcí. Nové odstíny doplňují stávající moderní šedý Brilliant Grey, sněhově bílý Brilliant White a ikonicky černý Brilliant Black.

Tvrzený kámen TechniStone® z řady Brilliant je vhodné využít jako materiál pro kuchyňské a koupelnové desky, parapety, barové pulty, obklady, schodiště a dlažbu. Mezi jeho přednosti patří především vysoká odolnost vůči poškození, nízká pórovitost a nasákavost, neabsorbuje tekutiny, neulpívají na něm skvrny ani bakterie, je zdravotně nezávadný a téměř bezúdržbový. Vždy získáte velmi atraktivní interiérový prvek do domácnosti, který zůstane stejně krásný po dlouhá léta.

Předchozí článekOceněný thriller Poslední dívka vám připraví strašidelné Vánoce
Další článekDárky na poslední chvíli? S Lenovem splníte více přání najednou